Kannaksen lukion lakkiaiset ja lakkiaisharjoitukset

Kevään 2014 uudet ylioppilaat saavat valkolakkinsa Sibeliustalolla (sijainti) pidettävässä juhlassa, joka samalla on koko koulun yhteinen kevätjuhla. Lakkiaiset pidetään lauantaina 31.5. klo 9.15. Uusien ylioppilaiden on oltava paikalla jo 8.30. Lakkiaisten jälkeen uudet ylioppilaat kokoontuvat klo 12.00 Ristinkirkolle laskeakseen ruusun sankarihaudoille ja osallistuakseen kaupungin kaikkien ylioppilaiden yhteiskuvaan. Tervetuloa juhlaan!

Perjantaina 30.5. klo 12.30 – 14.00 pidetään Sibeliustalolla lakkiaisharjoitukset. Tulevien ylioppilaiden on oltava mukana harjoituksissa, koska tila on uusi ja erityinen ja vaatii tarkkoja käytännön järjestelyitä mm. istumapaikkojen ja siirtymisten suhteen. Tulevat ylioppilaat ottavat ylioppilaslakit mukaan (varustettuna pienellä lapulla, jossa oma nimi ja joka kiinnitetty neulalla lakin ulkopuolelle keskelle). Lakit jätetään lauantaita varten valmiiksi lakkipöydille oikeaan järjestykseen.