Itsenäisyyspäivä- ja yo-juhla 5.12.

Kannaksen lukiosta valmistuu tänä syksynä jopa 27 ylioppilasta. Heidän lakkiaisiaan vietetään itsenäisyyspäiväjuhlassa 5.12. Juhla alkaa klo 12.00 Kannaksen Terijokisalissa. Lakitettavien tulee saapua paikalle klo 11.00 lyhyeen juhlaharjoitukseen. Juhlaan osallistuvat lakitettavien läheiset sekä toisen, kolmannen ja neljännen vuosikurssin opiskelijat. Ykkösille Lahden lukiokoulutus tarjosi Suomi100-juhlavuoden kunniaksi MemoryScan-musiikkiesityksen konserttitalolla 10. marraskuuta, joten 5.12. ykkösten päivä päättyy juhlalounaaseen.

Suomen juhlavuoden kunniaksi Lahden lukiokoulutus tarjoaa lisäksi kaikille lukiolaisille Täällä Pohjantähden alla -esityksen Lahden kaupunginteatterissa. Ensimmäinen ja toinen vuosikurssi pääsevät katsomaan näytelmän ma 11.12. klo 13.00, ja abien ja nelosten näytös on to 14.12. klo 13.00.

Kannaksen lukio toivottaa kaikille hyvää Suomen satavuotisen itsenäisyyden juhlapäivää!