Tärkeää tietoa kevään 2018 sähköisiin yo-kirjoituksiin osallistuville

Jos olet osallistumassa sähköiseen yo-kirjoitukseen keväällä 2018, sinun täytyy tulla koululla järjestettävään yo-kenraaliharjoitukseen.

Kenraaliharjoitus järjestetään perjantaina 9.3. klo 8.15 – 11.00 Terijokisalissa seuraavasti:

• sukunimet A – L, tule kenraaliin klo 8.15
  • sukunimet M – Ö, tule kenraaliin klo 9.45

HUOM! Jos haluat päästä mahdollisimman nopeasti kotiin testaustilanteesta, kannattaa käydä ennalta kokeilemassa koneen USB-käynnistystä. Apua tähän saat koulun kirjastosta datanomiharjoittelija-Samilta ruokavälituntien aikana klo 10.45 – 12.00.

Sähköiseen YO-kokeeseen tullessasi sinulla tulee olla mukana:

• Oma YO-kenraalissa TESTATTU läppäri, josta löytyy:
    • Ethernet-portti (eli koneen on oltava kytkettävissä langalliseen nettiin). Jos et ole täysin varma, onko koneessasi tämä, varmista Maaritilta, Jukalta tai datanomiharjoittelija-Samilta.
  • Langallinen hiiri
  • Langalliset kuulokkeet
  • Läppärin laturijohto

Huomaathan, että mitään langattomia (bluetooth) laitteita ei saa tuoda kokeeseen!

Jos sinulla on jotain kysyttävää aiheeseen liittyen, laita viestiä.

t. Maarit ja Jukka