Sähköisten yo-kokeiden kenraaliharjoitus

Hei syksyn 2018 sähköiseen yo-kirjoitukseen osallistuja!

Jos aiot osallistua sähköiseen yo-kirjoitukseen syksyllä 2018, sinun TÄYTYY osallistua koululla järjestettävään YO-kenraaliin perjantaina 14.9. klo 8.15-11.00 Terijokisalissa seuraavasti:

– jos sukunimesi alkaa jollain kirjaimista A-L, tule kenraaliin klo 8.15
– jos sukunimesi alkaa jollain kirjaimista M-Ö, tule kenraaliin klo 9.45

HUOM! Jos haluat selvitä mahdollisimman nopeasti harjoitustilanteesta, kannattaa käydä ennalta kokeilemassa koneen USB-käynnistystä, ellet sitä osaa. Apua tähän saat koulun kirjastosta datanomi-harjoittelija Samilta ruokavälituntien aikana klo 10.45 – 12.00.

Jos sinulla on jotain kysyttävää/huomautettavaa aiheeseen liittyen, ota yhteyttä ATK-opettajiin Maarit Peräsaloon tai Jukka Kalliolehtoon.

Kokeeseen tullessasi sinulla tulee olla mukana:

• Oma YO-kenraalissa TESTATTU läppäri, josta löytyy:
    • Ethernet-portti TAI adapteri, jolla verkkokaapelin saa liitettyä koneesi usb-porttiin (eli koneen on oltava kytkettävissä langalliseen nettiin). Jos et ole täysin varma, onko koneessasi tämä, varmista Maaritilta, Jukalta tai Samilta.
  • Langallinen hiiri
  • Langalliset kuulokkeet
  • Läppärin laturijohto

Huomaathan, että mitään langattomia (bluetooth) laitteita ei saa tuoda kokeeseen!