Uusien opiskelijoiden ilmoittautumispäivä ti 18.6.2019

Uusi opiskelijamme,

olet tervetullut ilmoittautumaan opiskelijaksi ja vastaanottamaan lukiopaikkasi tiistaina 18.6.2019!

Kannaksen lukioon valittujen opiskelijoiden nimet julkaistaan aikaisintaan to 13.6. Opintopolku-järjestelmässä sekä lukiomme ovessa ja nettisivuilla.

Valitut opiskelijat saapuvat vastaanottamaan opiskelupaikkansa tiistaina 18.6.2019 Kannaksen lukioon (Kannaksenkatu 20). Erityislinjojen (kuvataide ja muotoilu sekä IB) opiskelijoiden ilmoittautumisaika on klo 9-11. Yleislinjan opiskelijat ilmoittautuvat klo 12-15. Rehtorit, opinto-ohjaajat, ryhmänohjaajat ja tutorit ottavat vastaan ja auttavat tekemään syksyn ensimmäisen jakson lukujärjestyksen.

Mukana on oltava:

• peruskoulun päättötodistus (alkuperäinen)
  • peruskoulun Wilma-tunnus (Lahdessa peruskoulunsa käyneillä)
  • jos suinkin mahdollista, oma kannettava tietokone
  • kynä

Mieti jo valmiiksi seuraavia kurssivalintoja:

• Aiotko opiskella pitkää vai lyhyttä matematiikkaa?
  • Aiotko aloittaa jonkin uuden lyhyen kielen opiskelun (ranska, saksa, espanja, venäjä)?
  • Soitatko jotakin instrumenttia? -> Haluaisitko osallistua musiikin harrastajien musiikinkurssille?
  • Oletko kiinnostunut teatterikursseistamme?

Jos et pääse ilmoittautumaan ilmoittautumispäivänä, sinun on vastaanotettava opiskelupaikkasi viimeistään 27.6. soittamalla rehtorille sekä saavuttava tekemään ensimmäisen jakson lukujärjestyksesi ma 5.8. klo 9-14 Kannaksen lukioon opinto-ohjaajan luokse (viitoitus pääsisäänkäynniltä). Opiskelupaikan voi myös vastaanottaa Opintopolku-järjestelmässä, mutta toivomme henkilökohtaista puhelinsoittoa rehtorille, jotta voimme samalla keskustella kurssivalinnoista. Mikäli et ota opiskelupaikkaa vastaan, ilmoita siitäkin rehtorille puhelimitse tai sähköpostitse (jyrki.rosti@lahti.fi / puh. 050 559 7840).