Ylioppilasjuhlapäivä la 29.8.

Kevään ylioppilaiden lakkiaisia juhlitaan Sibeliustalon Metsähallissa la 29.8. klo 9.00 alkaen. (Lakitettavien on oltava juhlapaikalla viimeistään klo 8.40, miel. vähän aiemmin)

Lakitettaville pidetään Sibeliustalossa harjoitukset pe 28.8. klo 13.30-15. Tuolloin jokaisen on tuotava oma lakkinsa. Kiinnitä lakin päälle nuppineulalla lappu, jossa nimesi ja ryhmäsi.

Mikäli et pääse harjoituksiin, ilmoita rehtorille ja toimita lakkisi (nimilappuineen) paikalle jonkun toisen mukana.

Jokainen lakitettava voi kutsua juhlaan 2 läheistä (koronarajoituksten vuoksi).

Tilaisuus järjestään AVI:n turvallisuusohjeiden mukaisesti. Huolehtikaa erityisesti hyvästä käsihygieniasta sekä turvaväleistä Sibeliustalolla annettavien ohjeiden ja muiden mahdollisuuksien mukaan. Erityisesti pidetään kiinni siitä, että kipeänä (tai korona-altistuneena) ei juhlaan osallistuta.

Juhla kestää noin kaksi tuntia (riippuu juhlaan osallistuvien lakitettavien määrästä). Sankarihautavierailua ei järjestetä.