Lukiot siirtyvät etäopetukseen 28.1.-15.2.2021

Lahdessa toisen asteen lukio- ja ammatillinen koulutus siirtyvät etäopetukseen ajalle 28.1. – 15.2.2021. Abien viimeisen koulupäivän 11.2. penkkariajelut siirretään. Seuraavassa vaiheessa abien kanssa keskustellaan, haluaisivatko he jonkinlaisia korvaavia penkkarijärjestelyjä myöhemmin keväällä.

Asiaa käsiteltiin maanantaina 18.1. koronaepidemian alueellisessa tilannearviotyöryhmässä. Kokoontumisrajoituksista päättää Etelä-Suomen aluehallintovirasto. Koronarajoitukset jatkuvat ja laajenevat Lahdessa. Lue koko tiedote phhykyn:n sivuilta ja kaupungin lahti.fi -verkkosivuilta.

Lukiot tiedottavat lisää kaikista opetuksen käytännön järjestelyistä sekä penkkareiden ja vanhojentanssien siirtämiseen liittyvistä asioista.