Itsenäisyyspäivä- ja ylioppilasjuhla pe 3.12.

Perjantaina 3.12. juhlitaan sekä Suomen itsenäisyyspäivää että syksyn uusia ylioppilaita.

Tässä ylioppilasjuhlan ja lakitusharjoitusten aikataulu uusille ylioppilaille:

Ylioppilaat kokoontuvat lakitusharjoitusta varten klo 11.00 koulun kirjastoon, jonne he voivat jättää tavaransa juhlan ajaksi. Tästä siirrytään Terijokisaliin. Ylioppilaiden tulee ottaa mukaan ylioppilaslakki, jonka sisälle on kiinnitetty maalarinteippi, jossa on ylioppilaan etu- ja sukunimi.

Itsenäisyyspäivä- ja lakkiaisjuhla on Terijokisalissa klo 12.00-13.15. Juhlaan voi osallistua kaksi vierasta / ylioppilas. Vieraita pyydetään saapumaan paikalle 15 minuuttia ennen juhlan alkua. Sekä ylioppilaille että vieraille suositellaan maskin käyttöä. Ylioppilaat voivat riisua maskin lakituksen ajaksi.

Syksyn ylioppilaita, jotka eivät osallistu ylioppilasjuhlaan, pyydetään ilmoittamaan tästä sähköpostilla osoitteeseen terttu.malinen@edu.lahti.fi.