Kuvataidelinjan ylioppilas Tuuli Hakkarainen maalasi Kannaksen lukiolle teoksen

Kannaksen lukio tukee lupaavia kuvataidelinjalta valmistuvia opiskelijoita mm. tilaamalla heiltä koululle taideteoksen. Tämän vuoden ihanan teoksen ”Lukujuhlat” maalasi Tuuli Hakkarainen @tuuleva. Se pääsee nyt koulun seinälle muistoksi Tuulista ja koko ihanasta 17G ryhmästä 😊❤️ Jäämme innolla ja ilolla seuraamaan mihin teidän kaikkien tiet tästä jatkuvat.

Tuuli kuvailee teostaan näin:

Maalasin tämä rakkaalle lukiolleni, josta valmistun tällä viikolla. Halusin tehdä maalauksen hauskoista ajoista ja muistoista koskien opiskelua ja lukiota, mikä toi äärettömästi iloa mun elämääni. Paras päätös ikinä oli mennä kuvataidelinjalle. Opiskelu voi olla ja on hauskaan ja ihanaa, eikä sen tarvi todellakaan olla niin vakavaa. Lukeminen ja opiskelu on hyödyllistä, mutta elämästä pitää nauttia.