Kannaksen liikuntailtapäivä

Kannaksen liikuntailtapäivä on tiistaina 8.5. klo 13-15. Tapahtumassa on kaksi aluetta, joissa molemmissa on useita eri toimintapisteitä.

Ensimmäisen tunnin klo 13 -14 1.vsk opiskelijat osallistuvat toimintoihin koulun pihassa ja 2.-4.vsk opiskelijat koulun viereisellä Paavolan kentällä. Klo 14 vaihdetaan paikkoja toisen tunnin ajaksi.

• Koulun piha ja aula: esim. sumopaini, koris, fresbeegolf, mölkky, tikanheitto, slacklinella tasapainoilu, katutaiteilu, pingis ja pöytäfutis.
    • Kisoja ja miniturnauksia esim. koriksessa, tikanheitossa/mölkyssä, pingiksessä/pöytäfutiksessa järjestetään alkaen klo 13.15 ja 14.15. Ilmoittaudu liikuntatautoreille paikan päällä. Palkintoja luvassa.
  • Paavolan kenttä: esim. tankofutis (promovideo)kuplafutis (promovideo), jenkkifutis, saappaanheitto, narunhyppy ja hulavanteet

Liikuntailtapäivä on koulun tapahtuma, joten se on opiskelijoilla osa ryhmänohjauskurssia. Opiskelijat imoittautuvat ryhmänohjaajalleen liikuntailtapäivän jälkimmäisen tunnin aikana.

Tehdään liikuntailtapäivästä koko Kannaksen yhteinen huippujuttu!