YO- ja kevätjuhla la 3.6. klo 9.00 Sibeliustalossa

Lukuvuoden päättymistä ja uusia ylioppilaita juhlitaan Sibeliustalossa lauantaina 3.6. klo 9.00 alkaen. Juhlaan ovat tervetulleita kaikki Kannaksen opiskelijat sekä uusien ylioppilaiden läheiset (max. 3 vierasta / ylioppilas).

Ylioppilaita pyydetään saapumaan paikalle viim. klo 8.30. Muiden opiskelijoiden on saavuttava ryhmänohjaajan ilmoittamaan tapaamispaikkaan klo 8.45. Juhla kestää noin kaksi tuntia.

Juhlan jälkeen ensimmäisen ja toisen vuosikurssin opiskelijat pääsevät viettämään hyvin ansaittua kesälomaa. Uudet ylioppilaat siirtyvät juhlan jälkeen Ristinkirkon sankarihaudoille yhteiseen tilaisuuteen koko kaupungin uusien ylioppilaiden kanssa. Yhteinen tilaisuus päätetään n. klo 12.30 ylioppilaiden ryhmäkuvaan Ristinkirkon portailla.

Kannaksen opettajat ja rehtorit toivottavat kaikille opiskelijoille nautinnollista kesälomaa ja uusille ylioppilaille onnea ja menestystä!