Ilmoittautuminen uudeksi opiskelijaksi torstaina 11.6.2015

Kannaksen lukioon valittujen opiskelijoiden nimet ovat nähtävillä to 11.6.2015 pääovessa viimeistään klo 8.00.  Lukion kotisivuilla julkaistaan klo 00.01 julkaisuluvan antaneiden hyväksyttyjen opiskelijoiden nimet.

Kannaksen lukioon valittujen toivotaan ilmoittautuvan henkilökohtaisesti omassa tulevassa lukiossaan ilmoittautumispäivänä to 11.6.2015:

klo 8-9 erityislinjalaisten ilmoittautuminen (kuvataide- ja muotoilulinja sekä IB-linja)

klo 9-13 yleislinjalaisten ilmoittautuminen (sekä loput erityislinjalaiset)

Ilmoittautumisen yhteydessä on esitettävä alkuperäinen peruskoulun päättötodistus.

Mikäli tuleva opiskelija ei pääse paikalle ilmoittautumispäivänä mutta haluaa ottaa opiskelupaikan vastaan, hänen on

1) ilmoitettava opiskelupaikan vastaanottamisesta viimeistään to 25.6.2015 klo 15 rehtorille

2) toimitettava alkuperäinen peruskoulun päättötodistus kansliaan to 25.6. klo 15 mennessä

Jotta opiskelu alkaisi elokuussa sujuvasti, on toivottavaa, että opiskelija käy myös tekemässä apulaisrehtorin tai opinto-ohjaajan kanssa lukujärjestyksen joko 12.6. tai 15.6. tai 18.6. tai viimeistään elokuun alussa.

Tervetuloa opiskelemaan Kannaksen lukioon!

Opiskelu alkaa 12.8.2015 klo 9 uusien opiskelijoiden yhteisellä tilaisuudella Terijokisalissa.